We leven tegenwoordig in bijzondere tijden, namelijk het vergevorderde gedigitaliseerde tijdperk. Veel mensen zijn zich niet bewust van hoe bijzonder dit is. De technologische vooruitgang gaat sneller dan ooit tevoren. Wat vroeger in nog geen 200 jaar kon worden bewerkstelligd qua technologische vernieuwingen is tegenwoordig een fluitje van een cent. We kunnen natuurlijk ook niet meer terug. Wij hebben de technologie een onderdeel van ons leven gemaakt, maar we willen ook niet meer zonder. Wie kan er nu nog zonder internetbankieren of een luxe telefoon die de laptop bijna vervangen heeft?
Er kan dan ook gesteld worden dat wij in een ‘nieuwe wereld’ leven. Een wereld waarin hoogstwaarschijnlijk ook nog veel gaat veranderen de komende tijd. In de nieuwe wereld waarin wij actief zijn, is er overigens al veel veranderd. Wie heeft er bijvoorbeeld nog niet vergaderd via Microsoft Teams?
Remote (samen)werken
Het werken in de nieuwe wereld zorgt er ook voor dat het gemakkelijker is om thuis te werken. Dit wordt tegenwoordig ook wel remote werken genoemd. Dankzij een programma als Zoho One is het gemakkelijker voor personeel om thuis te werken, zonder dat je tegen problemen aanloopt. Sterker nog: een programma als Zoho One kan zelfs problemen voorkomen.
De kracht van Zoho One: extreem veel bedrijfstoepassingen
Een belangrijk voordeel van Zoho One is dat je daar kunt profiteren van verschillende bedrijfstoepassingen. Het reguliere programma kent daar al meer dan 40 van, maar het is ook mogelijk om een uitbreiding aan te kopen. Een belangrijk onderdeel is het communiceren met andere collega’s, zodat iedereen remote kan werken. Het is bijvoorbeeld mogelijk om met elkaar te vergaderen. Je hoeft dan niet meer fysiek te vergaderen en dat brengt al verscheidene voordelen met zich mee. Vergaderen kan zeer gemakkelijk via Zoho One. Iedereen in jouw werkomgeving kan daar gebruik van maken, ook mensen die weinig verstand hebben van technologie.
Een ander voordeel is dat het gemakkelijk is om bestanden aan elkaar te versturen. Er is namelijk één algeheel systeem, dus ook één waarheid. Aangezien mensen daar collectief kunnen communiceren, wordt alles een stuk duidelijker. Als zaken bijvoorbeeld via de mail aan elkaar wordt doorgestuurd, dan kan er onvrede en verwarring ontstaan. Bij Zoho One communiceer je allemaal via één platform.
Ook andere toepassingen behoren overigens tot de mogelijkheden. Daarbij kun je denken aan Zoho CRM en Zoho Projects. Het is namelijk ook mogelijk om extra uitbreidingen aan te kopen. Het programma is overigens niet alleen ideaal voor samenwerken, je kunt je connectie met je klanten er ook mee verbreden. Er is bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om een integrale klantervaring op te zetten, waardoor het gemakkelijker wordt om de tevredenheid en dergelijke te monitoren. En zo is er nog veel meer waar je aan kunt denken.